ONDERHOUD VOOR HORECAFIETSEN
ONDERHOUD OP LOCATIE VOOR HORECAFIETSEN
Yeply houdt jouw bezorgfietsen altijd rijdend. Wij komen naar jouw restaurant en zorgen voor onderhoud en reparaties op locatie. Geen gedoe, geen wachttijd.
WAT WE DOEN
Met een onderhoudsabonnement biedt Yeply preventief onderhoud en snelle reparaties wanneer dat nodig is. Zo kan jouw bezorgteam altijd blijven rijden.
ONS ABONNEMENT
4x volledig preventief onderhoud per jaar
Online schade melden via het gebruiksvriendelijke online MyBusiness platform
Kapotte fiets? Binnen 48 uur na de melding is je fiets weer gerepareerd
SNELLE SERVICE
Snelle reparaties op locatie door ervaren monteurs.
GEEN GEDOE
Volledige online planning, communicatie en uitvoering.
VASTE PRIJZEN
Voorspelbare kosten met vaste tarieven en geen variabele uurkosten.
BLIJE BEZORGERS
Snel en veilig terug de weg op. Garantie op ons werk.
TARIEVEN ONDERHOUD ABONNEMENT
VOLLEDIG ONDERHOUD
(VAST BEDRAG PER MAAND)
€36*
/ MAAND / FIETS
Volledig 15-stappen preventief onderhoud, 4 keer per jaar
Inclusief: Slijtage onderdelen, arbeid en reiskosten
Exclusief: Niet-slijtage onderdelen
REPARATIES (OP AFROEP BIJ ABONNEMENT)
€59 / BEZOEK
(VOORRIJKOSTEN)
€30 / FIETS
(INSPECTIEKOSTEN)
Kapotte fiets door een incident? Geen probleem, wij fixen het!
Binnen 48 uur na melding gerepareerd
ONDERDELEN (BIJ ABONNEMENT)
GEPRIJSD PER ONDERDEEL
Slijtage onderdelen zijn inclusief bij abonnement (bij normaal gebruik)
Niet-slijtage onderdelen + installatiekosten zijn exclusief
* Korting
Bij meer dan 5 fietsen op een locatie, maken we graag een aangepast aanbod voor je
0- meting: €59 per BEZOEK + €30 / VOERTUIG +€ voor te vervangen onderdelen
Bij het eerste bezoek doen we altijd een nul-onderhoud. Op deze manier beginnen we het onderhoudscontract met een perfect werkende fiets
HOE WERKT HET?
1. MELD JE ONLINE AAN
Teken het contract online via het onderstaande formulier.
2. PLAN EEN SETUP-AFSPRAAK
Na het ondertekenen van de overeenkomst plannen we een setup-afspraak om de eerste reparatie en onderhoud van je voertuig(en) uit te voeren.
3. START VAN DE SERVICE
Start het onderhoudscontract, inclusief toegang tot My Business voor het online melden van schades.